+420 776 539 770             


 

  • ÚVOD
  • O NÁS
  • DEKARBONIZACE
  • RENOVACE VOZIDEL
  • AUTOSERVIS
  • PNEUSERVIS
  • DOVOZ A PRODEJ
  • NABÍDKA VOZIDEL
    • ALFA ROMEO 159 2.4 JTDm, 20V 147Kw
    • ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm
    • ALFA ROMEO GT 1.9 JTD
    • JAGUAR XJ-308 3.2 V8
    • Fiat Stilo 2.4 20v Abarth
    • Alfa Romeo 156 2.4 JTD Sportwagon - sportovní podvozek EIBACH
    • Alfa Romeo 156 1.9 JTDm Sportwagon
    • Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium X
    • Alfa Romeo 156 2.5 V6 Sportwagon
    • Alfa Romeo 156 2.0 JTS Sportwagon
    • Alfa Romeo 147 1.9 JTD
    • Alfa Romeo 156 2.4 JTD Sportwagon - NOVITEC-1
  • KONTAKT
  • FOTOGALERIE RENOVACÍ
    • Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0
    • Alfa Romeo Giulietta 2.0
    • Alfa Romeo 33 1.7IE
    • Alfa Romeo 33 červená
    • Alfa Romeo 6
    • Alfa Romeo 75 1.8
    • Alfa Romeo 75 černá
    • Alfa Romeo 75 limited
    • Alfa Romeo 75
    • Alfa Romeo 164 QV
    • BMW E24 635 CSI
    • BMW E10
    • BMW E21 FJORD
    • BMW E21 316
    • BMW E23 735i
    • Fiat COUPE 16VT
    • OPEL MANTA
    • Lancia Dedra Integrale
    • Lancia GAMMA
    • Lancia Thema 8.32
    • Maserati 420
    • Opel GT
    • Porsche 924

 

DEKARBONIZACE

       

    V průběhu času palivo používané k pohonu vozidel, ať už jde o benzín, naftu, LPG nebo metan, produkuje uhlíkové zbytky, které se ukládají na základních součástech, jako jsou písty, ventily, vstřikovače, filtry pevných částic a katalyzátory, a nevyhnutelně vedou k postupné zhoršování účinnosti motoru.
To vede k nižšímu výkonu, vysoké spotřebě, většímu znečištění a dodatečným nákladům z neočekávaných oprav.



Řešením je Texa H2 Blaster, nový nástroj vyvinutý společností Texa, který kombinovanou silou vodíku a kyslíku čistí menší usazeniny zapojené do spalovacího procesu, navrací optimální výkon motoru a zároveň snižuje spotřebu a znečišťující emise.



Texa H2 Blaster využívá elektrolýzu ke generování oxyhydrogenu, směsi vodíku a kyslíku, který je při běžícím a zahřátém motoru přiváděn do sacího potrubí pomocí praktické servisní hadice a vstupuje tak do spalovací komory.
Tím se zahájí proces dekarbonizace a rozpustí se zbytky spalování usazené na pístech, ventilech, vstřikovačích a obecně na součástech umístěných mezi spalovací komorou a výfukovým potrubím.

     Všechny fáze čistícího procesu jsou řízeny NOS (NAVIGATOR OBD Service), který je připojený k diagnostické zásuvce a hlídá bezpečný průběh procesu.

 

 

Cena dekarbonizace 1999,- Kč

 

 

 

 

 

 


 

Kontakt:                                   

      Email:   dd-car@seznam.cz

    +420 776 539 795                        +420 776 539 770

vytvořeno systémem ClickEshop.cz